یکم ترشح و دل درد خفیف طبیعی هست تو هفته های من؟؟

۲ پاسخ

آره عزیزم طبیعیه من اون موقع شما از درد گریه میکردم مخصوصا کمر درد
ترشح هم ک مثل احساس خونریزی دوران پریودی داشتم 😑

اره طبیعی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وششم بارداری