۱۱ پاسخ

منم ۲۷ هست
ولی از ۱۹ ام نامه میده ❤️❤️❤️

فکنم برای منم همون روز باشه🥰🥰🥰

انشاالله بسلامتی دنیا بیاد عزیزم
کاش ما هم برسیم به این مرحله 💋♥️

دوماه دقیق تا زایمانم🥲دارم دق میکنم الهی زودتر تموم شه

انشالله بسلامتی😍

ماه اخر بشدت دیر میگذره
من که الان ۳ماهه منتظرم این ۱۰ روز تموم بشه هروز صبح تقویم نگاه میکنم همچنان ۱۰ روز مونده☹🤦‍♀️

منم وقتی فک میکنم ماه دیگه این موقع پسرم بغلمه خرذوقم میشم😁🥺

سزارینی عزیزم؟

عزیزم امروز چند هفته و چند روزی مگه؟

خدا کنه منم به این مرحله برسم خیلی بی طاقتم

بسلامتی انشاالله دخترتو بغل بگیری 🩷

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی