یکی از دلایل افسردگی بعد زایمان بهم ریختن اندام زن هست که خیلی رو روحیه تاثیر میزاره 🥲🥲🥲🥲
من که فکر میکنم الکیه
افت شدید هورمپنها و فشار نکهداری از نوزاد.خودم بارداری قبلی دچارش شدم نمیفهمی چته فقط گریه میکنی
بگید دکتر براتون قرص و ویتامین بنویسه همون باعث میشه افسردگی نگیرید
اصلا دست خودت نیس
چون دیگه با اون آدم قبل خدافظی میکنی و یه آدم جدید میشی
من با گریه پسرم زار میزدم خودمم
ولی خب خداروشکر زود تموم شد گذشت
بله عزیزم افسردگی میگیری حتی رو صحبت های اطرافیانتم حساس میشی من خودم خانواده شوهرم هعی میگفتن بچه رو بدید ما ببریم و فلان رو این حرف من میشستم گریه میکردم دست خودمم نبودش یا هرکسی حرف میزد گریه ام میگرفت
من مطمینم میگیرم همین الانشم دارم با وجود اینکه ساعتها میشینم برای اتاق بچه م خودم اویز و قاب عکس و اینا با عشق درست میکنم ولی همه ش تو دلم حس سنگینی دارم حالم خوب نیست مطمئنم بعد زایمان بدترم میشم
خوبه من افسردگی قبلش گرفتم
دیگه بعد از زایمان بنظرم خیلی خوشحال شم
اصلا دست خودت انگار نیست زیادی حساس میشی و هرومونات میریزه بهم
ولی به موقعیتت هم بستگی داره اگه هیچ بحث و ناراحتی دورت نباشه کمتر بهش دچار میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.