۳ پاسخ

اگر سزارین هستی باید یکماه تا دو ماه از عملت بگذره بعد بکشی

۲ ساعت

من میکشم تا ۲۴ ساعت نمیدم شیرخشکم میدم البته ب خاطر اون میکشم

سوال های مرتبط