نه من فقط هویچ و دلمرو فریز میکنم تازه همونم بعضی اوقات نه تازه تازه مصرف میکنم
سرخ میکنم وفریز گاهی
سرخ میکنم میذارم فریزر هیچیش نمیشه
من بادمجون کبابی فریب میکنم اصلا بوی بدی نمیگیره همون بوی دودی ،برای میرزا قاسمی و کشک بادمجون و بورانی استفاده میکنم
سرخ میکنم خنک شد فریزر میکنم اونقدر زیاد نمیمونه
برای ترش واش چرقه میگیرم سرخ میکنم بعد تو ظرف میزارم فریزر
اره سرخ میکنم میزارم اصلا بونمیده
من اصلا خوشم نمیاد طعم بدی میگیره
اره میشه ولی خب کارندارع یه لحظه ادم درست میکنه سرخ میکنن دیگه😅
قبلا که مجرد بودم، مامانم سرخ میکرد، یه کمی هم کبابی میکرد، تو فریزر نگه میداشت، راحت بودیم برای غذا پختن، ولی خب، خوب نیست و ضرر داره، الان چند ساله این کار نمیکنیم، چون بادمجان همه فصل ها هست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.