۱۱ پاسخ

عزیزم امیدوارم همیشه اینقد با ذوق زندگی کنی

مثبته

لعنتی یه ازمایش میدادی مطمئن میشدی خب
والا ازمایش ارزون تر در میومد😂

منم نگه داشتم حتی منفی هامو🤣🤣🤣🤣

من اصلا ب بی بی چک اعتماد نداشتمو الانم ندارم
یدونه تو بارداری میخواستم بزنم یادگاری نگه دارم ، باترسولرز زدم باورت میشه😂😂😂

اووو چقد زیاد

بیبی چک از سر بیکاری زدی انگار😂😂

یعنی مطمعن نمیشدی انقد بی بی چک زدی 🤣🤣🤣

منم دارم ولی کلا یبار زدم 😐

تصویر

چه حوصله اس . من مال اول زدم که حامله نبودم . ماه دوم زدم دو خط افتاد دیگ نزدم رفتم ازمایش . فقد اونو ورداشتم

🤣😂😂😂

سوال های مرتبط