عزیزم امیدوارم همیشه اینقد با ذوق زندگی کنی
مثبته
لعنتی یه ازمایش میدادی مطمئن میشدی خب
والا ازمایش ارزون تر در میومد😂
منم نگه داشتم حتی منفی هامو🤣🤣🤣🤣
من اصلا ب بی بی چک اعتماد نداشتمو الانم ندارم
یدونه تو بارداری میخواستم بزنم یادگاری نگه دارم ، باترسولرز زدم باورت میشه😂😂😂
اووو چقد زیاد
بیبی چک از سر بیکاری زدی انگار😂😂
یعنی مطمعن نمیشدی انقد بی بی چک زدی 🤣🤣🤣
منم دارم ولی کلا یبار زدم 😐
چه حوصله اس . من مال اول زدم که حامله نبودم . ماه دوم زدم دو خط افتاد دیگ نزدم رفتم ازمایش . فقد اونو ورداشتم
🤣😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.