۱۲ پاسخ

این مال قدیم بود الانم هستااا ولی نه به شدت قبل
کلا ۸ماه ماه حساسیه خیلی باید مراقبت کنی
بچه ۷ماهه هنوز کیسه های هوایی توی ریه‌ش تشکیل نشده برای همین دنیا بیاد فقط میره دستگاه
بچه ۸ماه این کیسه های هواییش داره تشکيل میشه اگر وسط این اتفاق دنیا بیاد انگارمراحل نفس کشیدنش نصفه میمونه و اذیت میشه
الان که دیگه هرکسی مشکوک به زایمان زودرس باشه براش امپول ریه میزنن که این تشکیل کیسه های هوایی سریعتر اتفاق بیوفته و بچه دچار مشکل نشه

اخه این طرز فکر قدیمیا هست مثلا مادربزرگ منم میگفت منم یبار بهش گفتم چرا میگی اینو میگفت چون امام حسین 7ماه دنیا اومده هربچه ای هفت ماه دینا بیاد میمونه اینقد خندیدم میگفتم همچی رو ربط به ائمه میدی میگفت ماهم مادرهامون میگفتن مثلا اگه امام حسن هم 8ماه دنیا میومد بعد اون بچه هاهم میموندن😂😂😂😂😂

من 8ماه زایمان میکنم البته دوتاقبلی اینطور شدم ولی موندن دستگاه هم نرفتن

الان اصلا اینجوری نیست عزیزم من خیلی هارو میشناسم ۸ ماه بدنیا اوردن سالم اون قدیم بود که هیجی نداشتن الان همچی هست

دكتر من تو زمينه زنان زايمان پروفسريه واسه خودش گفت اين حرف كاملا چرته حتي اگه بچه يساعتم بيشتر توشكم مادر بمونه يساعته و كلي تاثير مثبت داره كاملا اين حرفو رد كرد

استرس نداره الان علم انقدر پیشرفت کرده بچه ۴۰۰ گرمی هم میمونه خودم با چشم دیدم. جنین ۸ ماهه هم تکاملش خیلی بیشتر از ۷ ماهس نگران نباش

الان میگن اشتباه بوده و هرچی بچه بزرگتر باشه تکاملش ببشتر

ای وای منم خیلی استرس ماه هشت رو داشتم خداروشکر تموم شد

عزیزم من دوستم ماماست، گفت خیلی خنده داره این حرف بچه هرروز داره بیشتر از روز قبل بدنش تکامل پیدا میکنه چجوری میشه بچه ای که ۸ ماه رشد کرده کمتر از بچه ۷ ماهه اعضاش تکمیل باشه. تنها چیزی که میمونه تا آخر ماه ۸ همون ریه هاست که توی دستگاه یکم بمونه خوب میشه. انشالله به موقع زایمان میکنی

این و قدیمی ها میگن از نظر علمی درست نیست

فردا میشه ۷ ماه و یک روزت استرس نداشته باش😀😀

این از لحاظ علمی رد شده

سوال های مرتبط