۱۵ پاسخ

دلم کشید 🤕🤕🤕

ماشاالله به ارتفاع

دستور پخت میذی لطفا

به به😍😍😍این کیک رو نباید خورد که اینو باید مثل سرمه کشید به چشم😅😍😋

به به نوش جاااان😍😋
رسپی هم میزاری عزیزم؟؟

به‌به😋تو پلوپز درست کردی

چه خوشگل

چه خوشمزه🤩

اوووف داخل چ قالبی درست کردی؟

دمت گرم چ کردی امروز خانوم هنرمند😍😍😍😍

نوش جونتون

عالیه نوش جان منم میخام براتولد پسرم درست کنم مامانای گهواره گفتن با خامه صبحانه میشه تزیین کنم حالا نمیدونم چکارکنم با شکلات تزیین کنم یا باخامه🤔🤔

چه عالیی

به به نوش جان

عالیه

سوال های مرتبط

مامان نگین مامان نگین ۵ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۵ سالگی