۶ پاسخ

من یبار بچم برده بودم دکتر گوارش ی بچه کوچیک یکم وایتکس خورده بوده دکتر سری براش عکس و آندوسکوپی این چیزا نوشت نمیدونم والا دیگه

خوبه که استفراغ کرده ،پاشو ببر اورژانس

ببر اورژانس

حتما ببرش دکتر ببینه

سریع ب اورژانس زنگ بزن سعی نکن بچه ات استفراغ کنه

ببرش بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان رادین ❤️‍🔥 مامان رادین ❤️‍🔥 ۲ سالگی