من یبار بچم برده بودم دکتر گوارش ی بچه کوچیک یکم وایتکس خورده بوده دکتر سری براش عکس و آندوسکوپی این چیزا نوشت نمیدونم والا دیگه
خوبه که استفراغ کرده ،پاشو ببر اورژانس
ببر اورژانس
حتما ببرش دکتر ببینه
سریع ب اورژانس زنگ بزن سعی نکن بچه ات استفراغ کنه
ببرش بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.