از چه غذا و خوراکی برای وزن گیری بچه هاتون جواب گرفتین؟

۳ پاسخ

ب نام خدا هیچی 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

من ابگوشت و حلیم به نظرم برا دخترم خوب بود چاق کننده بود احساسم اینه

سویق کودک از عطاری بگیر . من گرفتم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین | متین مامان محمدحسین | متین ۱ سالگی
مامان محمدحسین | متین مامان محمدحسین | متین ۱ سالگی