من کلا شیر خشکیه پی پی کردنش بعضی وقتا مشکله رفلاکسم داره دارو هم میخوره
کولیک که نداره تا وقتی که خودم رژیممو حفظ کنم راحته . وزنش هم با شیر خودم کم بود بعد شیر خشک نرمال شد ..... واس یبوست هم دارو میدم که راحت دفع کنه چون شیر خشک مثل شیر مادر چرب نیس . باعث میشه دفع سخت بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.