۷ پاسخ

منم اقدامم ودوفامد میخورم ده روز موندع به پریودیم لکه بینی قرمز قهوه ای گرفتم و درد شدیدپریودی دارم فک کنم از قرص اینجوری دارم زودتر میشم ولی تو کلی علایم خوب داری ایشاالله که خدا این ماه خوشحالت کنه بیای بگی ماهم کلی ذوق کنیم

روز دوم تاخیر تستم منفی شد روز نهم مثبت و امروز روز ۱۳ تاخیرم

شیاف برا چی گذاشتی

تست بزن

انشالله ک بارداری عزیزم

فک کنم بارداری عزیزم

منم همینجور بودم دقیقا تو همون زمان و تستم مثبت شد ولی هنوز نرفتم سنو ببینم چند وقته

سوال های مرتبط