اگه تازه عمل کردی اینا عوارض لاپاراسکوپی هست بخاطر اون گازی که وارد بدن میکنن و پوست و استخون از هم جدا میشه سه روزی طول میکشه تا خوب شه
من سنگ داشت کیسه صفرام و دردش میزد ب معدم معده هم میزد ب پشت کمرم گاهی قرص میخوردم یکم اروم میشد ولی دیگ تحمل نداشتم و عمل کردم و خداروشکر بعد عمل هیچ مشکلی هم برام پیش نیومد و راحت شدم عملم لاپارسکوپی بود کمتر درد داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.