۲ پاسخ

از تجربه ات بگو منم دارم دردو تحمل میکنم...ولی هنوز نرفتم عمل..

من هنوز عمل نکردم همینجوری دردو تحمل میکنم با قرص میمونم
عملش سخته؟؟

سوال های مرتبط