۴ پاسخ

برو با دستگاه یه ثانیه هم نمیشه زردیش رو بسنجن
خیلی باید جیش و پی پی کنه اگه شیر کم داری کنار شیر خودت با قطره چکون بهش شیرخشک بده سر قطره چکون رو وقتی سینه داخل دهانشه بذار و شیر بده
خیلی باید ادرار و پی پی کنه هرچی ادرارش بیشتر باشه بهتره
در حد سه قاشق چایخوری در روز هم میتونی بهش اب و خیلی کم شکر بدی (این مورد رو بهترین متخصص شهرمون بهم گفت و زردی بچم از ۱۳ اومد ۴ تو دوروز
فقط شکرش خیلی کم باشه

مراقب باش ببر دکتر ببین زردیش بالا نرفته که پسر من بالا رفته بود قرمز شده بود دوروز بستری شد اومد پایین

عزیزم سریع ببر بیمارستان یه ازمایش زردی بده جوابش هم زود آماده میشه

منم بچم پوستش قرمز شده🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری