من طلا گرمی ۱۵ بود یدونه النگو اینه ای برای دخترم خریدم ۴۵ میلیون و خورده ای
به نظرم یدونه بگیر ولی محکم
ازینا بگیر بااینکه وزنشون کمه خیلی محکمن هرچی میگرفتم حتی تک پوش زود میشکست خدارو شکر اینا فعلا سالمن
یکی بیشتر نمیشه حالا اگه یه چیز سبک برداری شاید بشه
النگو نازکا تغریبا یک گرمو دویست سیصد گرم هست سبک هاش
دوتا النگو اینه ای میتونی بخری
من النگوهای دخترمو دنیا اومدنی ۷ تومن
۹ تومن خریدم
دیروز رفتم فقط یدونشو
۳۷ ملیون گفتن
اره فک کنم میشه مبارکش باشه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.