۸ پاسخ

من طلا گرمی ۱۵ بود یدونه النگو اینه ای برای دخترم خریدم ۴۵ میلیون و خورده ای

به نظرم یدونه بگیر ولی محکم

ازینا بگیر بااینکه وزنشون کمه خیلی محکمن هرچی می‌گرفتم حتی تک پوش زود می‌شکست خدارو شکر اینا فعلا سالمن

تصویر

یکی بیشتر نمیشه حالا اگه یه چیز سبک برداری شاید بشه

النگو نازکا تغریبا یک گرمو دویست سیصد گرم هست سبک هاش

دوتا النگو اینه ای میتونی بخری

من النگوهای دخترمو دنیا اومدنی ۷ تومن
۹ تومن خریدم
دیروز رفتم فقط یدونشو
۳۷ ملیون گفتن

اره فک کنم میشه مبارکش باشه😍

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۷ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان گردو کوچولو مامان گردو کوچولو ۱ سالگی
مامان ماهلینم مامان ماهلینم ۱ سالگی
مامان مرسانا
مهرسام🧸 مامان مرسانا مهرسام🧸 ۱ سالگی