۱۹ پاسخ

وای من عاشق خیارم با کلی نمک

برعکس من عاشق گوجه و خیار شدم خالی خالی میخورم فقط خیاز کمتر میخورم چون خیار نفخ داره🥲

گوجه یکم بدم میاد

منم عاشق خیار با نمک هستم قبلا دوست نداشتم

عاشقشون شدم قبل بارداری اصلا دوس نداشتم

من صبحونه جز خیار گوجه چیز دیگه ای نمیتونم بخورم

من برعکس تو عاشق گوجه هستم بعد خیار

چند هفته هستی

شما خیلی عجیبی 😂اکثرا دوست دارن

یکسره هم شب بالا میارم خیلی بده 🥴

اتفاقا باز من خیلی خیار گوجه دوست دارم همش سالاد شیرازی درست کنم بخور بجای غذا از غذا خوردن باز خیلی بدم میاد فقط دوست دارم سیب زمینی کدو بامیه اینا بخورم برنج خورشت اسمش میارن باز حالم بد میشه مواد غذایی خوشک دوست دارم بخورم

وای من موقع بارداریم عاشق سالاد بودم همش خیار ونمک گوجه ونمک سالاد

من عاشقشونم🤐 مخصوصا خیار با نمک 😋

من یکسره خیار گوجه میخورم

من بارداری اول متنفر بودم
الان عاااااشقشونم
میگم فقط ظرف ظرف سالاد شیرازی درست کنم بخورم

عاشقشم بارداری قبلیمم عاشقش بودم

اتفاقا بجز خیار گوجه نمیتونم هیچی بخورم 😂😂

من خیلی دوس دارم سر پسرممم همش میخوردم 😢

اتفاقا من اصلا قبلنا اهلش نبودم ولی الان دوس دارم نون پنیر با خیار یا گوجه بخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری