خانما زیتون پرورده مضره چون خیلی خوشم میاد زیاد خوردم؟

۳ پاسخ

نوش جونت بخور هیچ ضرری نداره منم هوس زیتون شور کرده بودم قبل عید انقدر خوردم که نگو 😂

نه زیتون خیلی خوبه

وای دلم خواست 😐خاک تو سرم چرا اینجوری گشنه ام انگار هیچی نخوردم😂😂هرکی اسم یچی میاره من دلم میخواد😂😂

سوال های مرتبط

مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دهم بارداری