تنبلی تخمدان خیلی وقتا فقط با دارو جوابگو نیست درکنار مصرف دارو باید سبک زندگیتونم اصلاح کنید حذف کامل شکر و شیرینی جات و فست فود و ورزش که بهترینش پیاده رویه خیلی ها با کاهش وزن باردار شدن من خودم هم دارو مصرف میکردم هم ورزش
سه ماه البته کیست نداشتم تنبلی تخمدان تو ازاد کردن تخمک داشتم
چن ماه طول میکشه غصه نخور
من داشتم اون موقع ک عقد بودم البته کیست نداشتم ولی تنبلی تخمدان رو دارم الآنم
دارو برام نوشت ولی نخوردم زیاد
همین جوری باردار شدم بستگی ب خورد خوراک خودتون و همسرتون داره عزیزم بیشتر طبع سرد ک باشی تنبلی میاد و کیست تخمدان
دمنوش بخور با چیزای مقوی و گرم اگ دوس داشتی طب سنتیم برو بهتره این داروهای شیمیاییه
طبع شناسی برو گلم
انشالله ک ب زودی باردار بشین
من داشتم دکتر بهم گفت دیر حامله میشی منم جلوگیری نداشتم و خب منتظر نبودم اصلا پریودمم همش عقب جلو میشد برای همین عقب انداختم شک نداشتم مثل همیشه هستش فقط رفتم چقدر پیشرفت کرده پلی کیستیک فهمیدم دوقلو حاملم دو ماه و نیمم هست😁 ۵ ماه نشد اقدامم
دوسال ولی تا لاغر کردم زود شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.