۲ پاسخ

قند شیرینی رو حذف کن وزنت رو متناسب نگه دار منم تا ال دی مصرف کنم خوبم قطع کنم باز همونه صورتم بدجور جوش میزنه

عزیزم مرتب برو پیاده روی و وزن کم کن اگر چاقی و چربی و شیرینی حذف کن حتما و موقع پریودی هم حتما تخم هویج فرنگی بگیر و چندبار بشور و بعد دم کن بخور عالیه

سوال های مرتبط