منم سز شدم بچم رفت دستگاه

۷ پاسخ

مگه بتا نزدی پس چرا دستگاه برع توماه ۹

بسلامتی گلم ایشالا زود ترببریش خونه

چند هفته بودی عزیزم چرا دستگاه؟

جرااا رفت

چند هفته بودی

مبارکه چرا رفت؟

سلام عزیزم مبارکه..چندهفته بودی

سوال های مرتبط

مامان مامان سامیار 😍 مامان مامان سامیار 😍 ۱۰ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی