۱۸ پاسخ

وای منم ایتجوری بودم خیلی خیلی بد بود تا اخر اینجوری بودم 😬میگفتن موها بچت زیاده ک اینجوری، الان ب دنیا امده ی عالمه مو داره😂

نون بخور اسید معده رو ب خودش میگیره

عزیزم درخواست دادم قبول کن

هیچی فقط تحمل عزیزم
منم همینم🙁

فاموتیدین ۴۰ بخور خوب

من مثل شما ی بار آنقدر بد بود دهنمو زبونم سوخت
قرص لانزو بخور تو بارداریم ضرر نداره خیلیم زود اثر میزاره

منم خیلی دارم با شیر سرد خوب میشم

من به پهلو چپ دراز میکشم خیلی بهتر میشه سوزش معده م .. امتحان کن

شربت لاکسی ژل بخور

هیچی مثل آب ولرم نمیشه
آب سیب هم‌میگن خوبه ولی برامن نبود

پنتوپرازول 40 بخور.
بستنی یخور
شربت لاکسی ژل.
آدی ژل

قرص لنزاکتو نیم ساعت قبل صبحانه
بمن دکترگفت بخورم منم خیلی معده درد دارم

من فاموتیدین آرومم می‌کنه

مال من شدید نبود ولی مالوژل اس می خوردم خوب می شدم

شیر سرد بخور

منم همینجوریم هیچی فایده نداره

من فاموتیدین ۴۰ میخورم

امپرازول چیه از اون بخور ، شربت جی ، سیب اینا بخور

سوال های مرتبط

مامان مهدیار۱۳)آدریَن مامان مهدیار۱۳)آدریَن ۵ ماهگی