۶ پاسخ

ما که کل خاندان الکترواستیل داریم منکه راضی ام خداروشکر خوبه

مادر شوهرم چند ماه پیش دوقلو دوو خرید خیلی خوبه

الجی خوبه

ال جی

من دوودارم راضیم

ال جی
سامسونگ
دوو
دیپونت

سوال های مرتبط