من نظر و تجربه ی خودمو میگم..اگه شیشه بدی بچه بعد از مدتی بین سینه مادر و شیشه یکی رو انتخاب میکنن و معمولا شیشه رو انتخاب میکنن چون راحتتره...با شیرخودت سیر میشه ولی چون شیرمادر سبکه زود هضم میشه شیرخشک دیرهضم میشه بخاطرهمین دیرتر گرسنه میشه...خودت رازیانه دم کن با نبات بخور شیرت زیاد میشه هم بچت دل درد نمیگیره...چیزای مقوی بخور شیرت چرب بشه ک بچت سیر بشه
روزی دوبار کمکی بش میدم البته دکتر گف با شیر من سیر نمیشد
دختر منم همینجوره وقتی بهش کمکی میدم سینه خودمنمیگیره
۲یا ۴ بار که شیر خودتو دادی یه وعده شیر خشک بده
من یکی درمیون میدم،بعضی وقتام دوبار شیر خپشک یبار شیر خودم میدم
پسر منم با شیرم سیر نمیشه مجبورم کمکی بدم
هر دو ساعت یا سه ساعت شیر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.