بگو وقتی من به خانواده تو دارم احترام میزارم توام باید مثل من برخورد کنی…
الهی بگردم واسه مامانت چقدر دلش شکسته کاشکی نگفته بودیش
مامانت اینا خودشون معذب میشن کنار قوم شوهر
کاش ب مامانت میگفتی بعدا بیان
طفلکی اذیت میشه
حالا میاد کلی هم زحمت میکشه و اذیت میشه
تهشم قیافه تخمی بعضیا رو تحمل میکنه
میگفتی اگه اونا نیان فامیلای تو هم حق ندارن بیان
وای چه بی فکر! خب خونواده ات هستن دیگه مگه میشه گفت نیاین! سعی کن از موضع دفاع وارد نشی که اوضاع بدتر میشه بگو عزیزم شرایط اینطوریه دیگه عوضش بهمون بیشتر خوش میگذره مامانم هم کمک میکنه بهم، روی خوش نشون بده به خوشی تموم شه
واااای چرا ب مامانت گفتی نیاد بزن له کن بابا شوهرتو عجب ادمیه وااای چرا در مقابل زورگویی کوتاه میای اخه
یعنیا مردا هر کدوم یه جور .....بازی درمیارن هر کدومم روش خودشون رو دارن
شوهرم یه کاری کرد مجبورشدم به مامانم پیام بدم که اگه میشه هفته دیگه بیاین مامانم گفت توراهیم مگه منم چقدر قراره جا بگیرم واقعا ناراحت شدم😔
مگه همه مهمونا خانومن ک بودن داداشت معذب کنه مهمونارو
خونه منم کوچیکه
تو مهمونی ۲۰ نفر یا ۲۲ نفر واقعا فرقی نمیکنه
وا ۲۰ نفرن اونان بعد ۲ نفر خانواده خودت ب شوهرت فشار اومد.حالا مامانت کمکت میکنه بهتره اتفاقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.