#شیرخشک #پوشک

مامانا اینو جواب میدین

تصویر
۷ پاسخ

نه خوب نیس با خانواده چه همسر چه خانواد ه خودت تو یه ساختمان

نه اصلا
زن و شوهر دعوا میکنن خانواده دلسرد میشن

من الان با خانواده خودم تو ی ویلایی 2 طبقه زندگی میکنم
مثل سگ پشیمونم نمیدونی چه مصیبتایی داره واقعا سخته

الان دیگه ویلایی خوب نیست چون هم دیدداره همه آدمومیبینن و هم امنیت و تمیزی نداره پر از عنکبوت و سوسک و....
مگر ویلایی نوساز باشه و منطقه منحصرا فقط ویلایی باشه مجوز اپارتمان سازی نباشه.
اگه خونه دلباز میخوایی،پنت هاس بخر چون هم تک واحده هم کسی حیاط رونمیبینه وویوی دلپذیر و قشنگی داره.

ن نکن

دوری و دوستی

نه اصلا

سوال های مرتبط