نه خوب نیس با خانواده چه همسر چه خانواد ه خودت تو یه ساختمان
نه اصلا
زن و شوهر دعوا میکنن خانواده دلسرد میشن
من الان با خانواده خودم تو ی ویلایی 2 طبقه زندگی میکنم
مثل سگ پشیمونم نمیدونی چه مصیبتایی داره واقعا سخته
الان دیگه ویلایی خوب نیست چون هم دیدداره همه آدمومیبینن و هم امنیت و تمیزی نداره پر از عنکبوت و سوسک و....
مگر ویلایی نوساز باشه و منطقه منحصرا فقط ویلایی باشه مجوز اپارتمان سازی نباشه.
اگه خونه دلباز میخوایی،پنت هاس بخر چون هم تک واحده هم کسی حیاط رونمیبینه وویوی دلپذیر و قشنگی داره.
ن نکن
دوری و دوستی
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.