خانما هپارین هم مثل انوکسا هست تزریقش؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

اره فقط مثل انوکسا آماده تزریق نیست، باید با سرنگ انسولین بزنی همون شبیه قبل دور شکم یا بازو و ران ۹۰ درجه داخل عضله تزریق میشه

بله عزیزم‌من انوکسپارین رو هر روز میزدم‌اینو روزی دوبار یعنی هر ۱۲ ساعت ی بار شوهرم میزنه

سوال های مرتبط