خانوما درد کشاله ران سمت چپ از چیه؟خیلی درد میکنه بعضی وقتا

۶ پاسخ

دکترم ب من گفت طبیعیه این دردا

وای الان من همیجورم ، شب که میشه بیشتر میشه

من بعد ۳۰هفته شرو شد دکترم گفت طبیعیه واژن فشار روشه وقتی در روز کار میکنم یا بیرون میگردم شب بدتر میشم

من از همون اول داشتم هنوزم دارم

وای من امشب خیلی این دردو دارم استخون رون چپم درد می‌کنه خیلی

منو دارم گاهی نمیدونم از چیه

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان الهام مامان الهام ۱۲ ماهگی