۵ پاسخ

عزیزم ما هم همینه
هیچ جا نمیریم

عزبزم اقتضای سنشه چند ماه دیگه خوب می‌شه

من پسرمو میبردم خانه مادر و کودک کاسم هر جلسه پول می‌دادم از اولش گریه میکرد تا عاخرش و همش بغلم بود، دیگه ج ن گ شد و تعطیل شد، الان اخلاق پسرم فکر کنم یکم بهتر شده ولی هنوز مهد تعطیله ببرم ببینم چیکار میکنه ولی الان دیگه غریبه‌ها رو میبینه میخنده قبلا می‌ترسید و گریه می‌کرد

منم زیاد جایی نمیرم دیگه تا بزرگ شه اعصابمم راحت تره

من ک بچم یکم نق نق میکنه اصلا مهمونی نمیرم بت بچه سخته واقعا

دختر منم دقین فقط گریه میکنه جیغ میزنه دیوانه شدم

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی