بزار چند روز بگذره بعد چون میگن الکیه تا 15 یا 16 روز از آزاد سازی بگذره
انگاری هاله داره عزیزم
باید چند قطره ادرار بریزم داخلش ؟سه قطره اشکال نداره؟
به نظر من نه یه بار دیگه تست بزن صب ناشتا
فردا دوباره بزنم تست؟
میتونه خط،تبخیر باشه برای من از این پررنگ تر بود ولی منفی بود
اره من دیدم
انشالله که باشی ولی فعلا دل نبند که اثر آمپول نباشه
اره هاله داره
باردارم یعنی؟🥹
۱۳ آزاد سازی ام
اره عزیزم
ارعههع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.