سلام خانوما انقباض چجوریه یعنی علائم زایمانه

۳ پاسخ

اگر منظم باشه اره

من سزارینم بخورم دردم میگیره؟

شکمو سفت میشه یک دفعه باز شل میشه ومثل درد پریودی میگیری

سوال های مرتبط

مامان Delsa💖 مامان Delsa💖 ۱۰ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی