۲ پاسخ

نه بابا من الان دوهفته است انقباض دارم دکترم نوبت برای ۳۱شهریورزده

درد دل و کمر شبیه پریودی،میگیره ول میکنخ

سوال های مرتبط

مامان محمد عمران🫀😘 مامان محمد عمران🫀😘 ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد❤️ مامان جوجو ممد❤️ ۴ ماهگی
مامان فرزام و علیسام مامان فرزام و علیسام ۹ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی