انقباض زایمان چجوریه؟؟؟؟

۳ پاسخ

سلام ببین گلم هی راه برو اونقد که پاهات درد بگیره

دیونه برو بیمارستان یا پیش دکتر خودت شاید نامت بده بستری شی

هنوز نزاییدی شما نمیخاد بیاد نی‌نی😁

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان هدیه 🩷 مامان هدیه 🩷 ۸ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان آراد و پارسا مامان آراد و پارسا ۴ ماهگی
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادمان مامان رادمان ۱۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان محمدجواد مامان محمدجواد ۵ ماهگی