۸ پاسخ

من برعکسم هرکاری میکنم آب دورش زیاد نمیشه رو ۸ مونده

آب دور جنین منم زیاده
اصلا شیرینی جات نمی خورم
دوشنبه سونو برم ببینم کم شده باشه ان شاءالله
تازه دکتر من گفت هم آب کم بخورم و هم نون و برج خیلی کم بخورم و حتی میوه هایی که قندشونم بالاست نخورم

خیلی سخته واقعا

مال منم زیاده
حتی دکتر گفت بیش از حد نرماله
گفت استراحت کن فقط کیسه آب پاره نشه
منم به شدت دلم شیرینجات میخا به خصوص شیرینی با هندونه

منم برعکس توام این همه اب میخورم بازم میگن کمه این چیه دیگه نمیدونم

شیرینی رو حذف کن

هندونه نخور.قند و شیرینی حذف کن.

منم دکتر گفت زیاده ، کاریشم نمیشه کرد متاسفانه
منم هندونه و شیرینیجات نمیخورم
ولی نمیتونم دیگه مایعات نخورم 🥲🥲

مامان جون ی گروه زدیم تو بله بیا کنار هم باشیم و خوش بگذرونیم❤️🍬

@mamane_kocholo

سوال های مرتبط