خانوما تو ۱۵ یا ۱۶ هفته جنسیت معلومه کی داده اون موقع؟

۱۵ پاسخ

برامن 11,هفته دوروزنشون دادسه بعدی

من ۱۶ هفته رفتم ک درست بود انومالیم همون شد

آره ۱۵ هفته قطعی مشخصه

برا من تو ان تی قطعی بود

اره من15هفته معلوم بود

اره بابا من ۱۲ هفته قطعی مشخص شد

۱۳هفته رفتم معلوم بود

منم ۱۵ هفته رفتم گفت

احتمالی میگن، از 19 هفته قطعیه

من ۱۵ هفته و ۵ روز رفتم درست بود

منم میخوام آخر ۱۵ هفتگی برم 😅

16هفته رفتم درست بود

مامان جون ی گروه زدیم تو بله بیا کنار هم باشیم و خوش بگذرونیم❤️🍬

@mamane_kocholo

من هفته ۱۵ رفتم احتمال دختر داد حالا انومالی برم معلوم میشه جنسیتش چیه 🥺😁

ارع من دادم معلومه

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐚𝐳🧸🧿 مامان 𝐀𝐫𝐚𝐳🧸🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ام بارداری
نسرین نسرین قصد بارداری
مامان امیرعباس👶🏻🌻 مامان امیرعباس👶🏻🌻 روزهای ابتدایی تولد