برامن 11,هفته دوروزنشون دادسه بعدی
من ۱۶ هفته رفتم ک درست بود انومالیم همون شد
آره ۱۵ هفته قطعی مشخصه
برا من تو ان تی قطعی بود
اره من15هفته معلوم بود
اره بابا من ۱۲ هفته قطعی مشخص شد
۱۳هفته رفتم معلوم بود
منم ۱۵ هفته رفتم گفت
احتمالی میگن، از 19 هفته قطعیه
من ۱۵ هفته و ۵ روز رفتم درست بود
منم میخوام آخر ۱۵ هفتگی برم 😅
16هفته رفتم درست بود
مامان جون ی گروه زدیم تو بله بیا کنار هم باشیم و خوش بگذرونیم❤️🍬
@mamane_kocholo
من هفته ۱۵ رفتم احتمال دختر داد حالا انومالی برم معلوم میشه جنسیتش چیه 🥺😁
ارع من دادم معلومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.