۲۱ پاسخ

تو هر سنی بگیری دو هفته اولش سخته

منم خیییلی میترسم...امروز دلو زدم به دریا شروع کردم

نگران نباش منم میترسیدم ۲روز اول فقط خطا داشت مشکل منم این بود از پی پی می‌ترسید چندشش می شد موقع پی پی گریه میکرد میگفت پوشکم کن من زورش نکردم همه گفتن نبند ولی من از یبوست شدنش ترسیدم بستم بعد یه ماه خودش گفت نبند رفت پی پی کرد پسر منم شبا پوشکش سنگین بود الان هم اگه یه بار نیمه شب نبرم جیش میکنه ولی نسبت به قبل خیلی کمه ادرارش روزای اول سخته فقط باید زود زود ببری بعدش میبینی ساعتای رفتن طولانی میشه مثانه اش هم آماده میشه

وقتی شبا خیسه یعنی هنوز وقتش نیس
بعضیا ۳‌.۵ سال باز میکنن حتی بعضا در ۴ سال چ ایرادی داره؟
از الان رو عضلات کف لگنش کار کن

پسر منم قبل بازکردن از پوشک اونقدری حیش میکرد تا صبح دوسه بار عوض میکردم شلواراشم خیس میکرد
تو طایفه همسرمم وخودمم سابقه شب ادرای هس ولی برا من راخت تر از پستونک باز کردن وشیشه شیر و کولیک بود

یکی از سخت ترین مراحل بچه داری لز پوشک گرفتته بخدا خدارو شکر که من این مرحله و تموم کردم 😍😍😍😍

من که دوماهه درگیرشم آخرشم جایی میرم پوشکش میکنم انقدرکه جیش میکنه توشلوارش اسیرم کرده🥲🥲

یه زیر انداز ضد اب سفارش بده بنداز رو تختش یا جایی که میخوابه که اگه اتفاقی افتاد همون بمونه جایی پس نده

بچه ها بالخره تو هر سنی امکان خطا دارن

عزیزمم قطعا مرحله ی سختی هست واسه مورد اول بگم که دختر منم شب تا صبح پوشکش خیس بود در حد انفجار وقتی توی روز شروع کردم به باز گذاشتنش و مدام می‌بردم دستشویی تا لحظه ای که بیدار بود وقتی میخوابید پوشکش میکرد و اول صبح که بیدار میشد بازش میکردم میبردم دستشویی کم کم که یاد گرفت طی روز بره دستشویی شبا هم تو پوشکش کمتر جیش میکرد تا جایی که دیگه یکی دو هفته بعدش پوشکش کاملا خشک میموند و کنترلش رو یادگرفته بود دیگه شب هم پوشک نمیکردم و قبل خواب میگفتم هروقت تو خواب حس کردی جیش داری مامانیو بیدار کن بریم دستشویی

وقتی پوشک نکنی دیگ جیش نمیکنن ب اون صورت پسر منم ابن بود ولی الان تا صبح پوشک نمیکنم خشکه قبل خااب و صبح زود ببر حتما

ببین عزیزم اصلا ب این چیزای منفی فک نکن باشه ؟
بیا از فردا مثلا از ۳عصر آبمیوه شیر نوشیدنی و.. اگه میدای حجم و کن ی سوم روزای قبل....
شما رفته رفته اینو ب حداقل برسون عرض یکماه شایدم کمتر قضیه شب و ادرار اینا اوکی میشه
بعدم چندتا شرت خوشگل براش بگیر شاید تشویق شه با ذوق پوشیدنشون راهی دسشویی بشه

من ده روزی میشه شروع کردم ،،تازه امروز همکاری کرده رفته دستشویی
لج نکرده
حق داره پروسه سختی هست ولی باید رو ب رو بشی

منم مثل تو ام...خیلی میترسم

دقیقا دختر منم مایعات زیاد میخوره آب و چایی یا ابمیوه
همیشه هم پوشکش سنگینه
😐

دختر منم یه مدت فقط شبا پوشک بود تا صبح هم پر جیش میشد پوشکش منم یهو ریسک کردم دیگه شب پوشکش نکردم اونم در کمال تعجب اصلا جیش نکرده طفلی 😄

حدودا ۸ ماهه پسرمو پوشک نمیکنم اما بیشتر وقتا شبا جیش میکنه البته به این دلیله که شیر زیاد میخوره موقع خواب . شلوار شب ادراری‌گرفتم پاش میکنم . اگر جیش کرد مشکلی نباشه. البته میگن هرچی بچه بزرگتر باشه دردسرش کمتره . متوجه میشه کامل

منم نگرفتم هنوز چون حس می کنم دخترم آماده نیست
ولی هیچ بچه ای نیست که بزرگ بشه و بازم پوشک ببنده
نگران نباش ایشالا که سخت نمیگذره
اونها هم که شب ادراری داشتند شاید اضطرابی استرسی داشتند

ببین انقدر راحته این مرحله ک نگو
من خودم ازش غول ساخته بودم ولی یه هفتس گرفتم
راحت تر از چیزی ک فکرشو کنی

فعلا بهش فیلم نشون بده. کتاب بخون راجع به جیش و پی پی. سایت سدای شاد رو سرچ کن قیمت‌هاش از همه جا بهتره.

شب ها پوشک کن دختر منم شب تا صبح پر میشه حالا حالا نمی خوام شب ها از پوشک بگیرم تو روز فعلا شروع کردم

حق داری عزیزم خیلی سخته منم خیلی میترسیدم شروع کردم ده روز هنوز موفق نشدم طوری ک دیگ دیشب گریه میکردم از ناامیدی😢

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن ۲ سالگی
توی این وضعیت یه نقطه روانشناسی به مامانا بدم که خیلیا درحال گرفتن پوشک هستن!!!من یه تاپیک گذاشتم که دخترم شب زیاد آب میخوره خونه مامانم و جیش میکنه و... که مامانا بعضیاشون گفتن نصف شب تو خواب ببرش جیش بکنه!!خواستم بگم مامانای عزیز روانشناس هلن به من گفته که این اشتباه ترین کاره و دلیل اصلی شب ادراری کودکان در سنین بالا هستش!!وقتی بچه رو تو خواب ناز میبرین دسشویی و جیششو میکنه یه مدت بگذره بچه همیشه توی خواب حس میکنه تو دسشوییه و جیش میکنه و جاشو خیس میکنه!!بهترین کار اینه که بچه قبل خواب جیششو بکنه و صبح بعداز بیدار شدن!!باز اگه استرس خیس کردن جاشو دارین باید کاملا از خواب بیدارش کنین و هوشیار باشه که داره میره دسشویی و تفاوت دسشویی و خواب روی تخت رو بفهمه!!این یه نکته هستش که خیلیا فکر میکنن مثلا بچمو زود از پوشک گرفتم شب ادراری داره یا استرس داره و شبا جیش میکنه درحالی که خود پدرومادر باعث شب ادراری بچشه!!گفتم یه یادگار از من داشته باشین عزیزان