۵ پاسخ

بدنش سردی نیاره روزی یک عدد ماست خوری کافیه

یکم پونه یا نعنا قاطی کن باهاش بخاطر سردی

نعنا و گل محمدی بریز توش خوشمزه تر بشه نوش جونش

نه عزیزم بد نیست که بخوره ولی زیاد خوردنش هم خوب نیست الان ،اگر هم‌میدی ماست ماجان بده

مواظب باش یبوست نشه

سوال های مرتبط

مامان دلارا 🪽🩵~ مامان دلارا 🪽🩵~ ۱ سالگی