خانما انومالی تاخیری از چند هفته باید رفت؟

۴ پاسخ

من ۲۹هفته رفتم مجدد

من لکه تو قلب جنین بود ولی دیگ نرفتم دوباره سونو چون خیلیا گفتن اون خوب میشه خودش

انومالی تاخیری دیگه چیه؟؟؟ چقد سونو بدیم اخه

عزیزم چ مشکلی تو سونوت بوده ک بهت سونو تاخیری داده؟

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری