خانوما بچه را از چند ماهگی رو شکم میزارن

۷ پاسخ

من از روزای اول تولدش میذاشتم

دوماهگی برای تقویت عضلات گردن

پسرمن الان خودش برمیگرده روشکمش

من اخرای یک ماهگی میزاشتم

من از یک ماهگی گذاشتم

من گاهی درحد۵دقیقه اینامیزارم

۴ماهگی

سوال های مرتبط

مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا ۱ سالگی