۹ پاسخ

من كالسكه و صندلي ماشين برند كيديلو گرفتم يكم گرونن ولي بنظرخوب مياد
كريرم هنوز نخريدم شايد يه چيز قيمت مناسب بخرم ك استفاده نشدمهم نباشه برام😁

بهترین مارک که هم جنسش عالیه هم قیمتش مناسبه هم زیبایی داره
دلیجان
من کالسکه و صندلی ماشین و ساک کودک این مارک خریدم خیلیییی راضی بودم

کیدیلو مسافرتیاش عالیه قطعا هم مشکی دلو نمیزنه
کریر زیاد استفاده نمیشه زیاد هزینه نکن برایش
صندلی ماشین خیلی مهمه ی برند خوب بگیر هزینه کن بلاخره امنیت بچت مهمه

من خودم کرج خرید نکردم از عبدل اباد همه خریدامو کردم.برند هم نمیدونم دروغ چرا ولی بری خودشوم راهنمایت میکنن اصولا پول خوب کیفیت خوبی هم بهت میدن من مبله خریدم ۳سال پیش الان واسه این یکی خودم دنبال یدونه مارک خوب و سبک که راحت جمع بشه

عزیزم قزوین کجا برای خرید سیسمونی خوبه که هم تنوع بالا باشه هم کیفیت خوب و قیمت معقول

من صندلی ماشین کیکابو مدل ۳۶۰ درجه iorbit گرفتم
واقعا ویژگی ها و کاراییش مثل نمونه های نونا و مکسی کوزیه

رنگ فقط مشکی.مبله به هیچ وجه نخر هرچی جمع وجور تر استفاده راحتر.صندلی ماشین هم پول خوب بده خوبش سایز بزرگشو بخر تا یکسالگی بچه اصلا نمیشینه

به منم بگید😁

منم میخوام بدونم

سوال های مرتبط