مهیار و مهدیار هم قشنگه
سلام وقتتون بخیر
من یه پسر یه سال و ۷ماهه دارم ک یه طرف سرش صاف یه طرف دیگش یکم برآمدگی داره گرد نیست کامل . آیا سرش درست میشه خیلی ناراحتم و غصه میخورم آیا راه درمانی هست تورو خدا جواب بدین
مهیار سامیار
مهدیار ، علی یار
به هم نمیاد
همون مهدی و مهدیار قشنگه
از اسم مهیار اصلا خوشم نمیاد... ولی به مهدی میاد و نظر منم اصلا مهم نیس😅
مهدیار و مهیار قشنگه
عزیزم
یه کم قدیمیه
بنظرم خیلی شبیه هم هست و قشنگ نیس
مهدیار مهیار این بیشتر بهم میان
قشنگه مهيار و مهديار هم قشنگه
بااحترام...بنظرم یکم قدیمی هستن نظر منه البته
قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.