آریا رو دوست دارمولی پوریا ن 😅
رادمهر شادمهر
پوریا قدیمیه اریا خوبه
قشنگن
همونی که خودت گذاشتی خیلی قشنگه...مهدی ومهدیار
آرین و آریا هم قشنگه بنظرم🙃
قدیمیه ندوست🫣
آرن و کارن
آراد و آراز
هیراد و هومان
حقیقتا آریا و پوریا خیلی قدیمیه
آدریان : امپراطور روم
آدرین : نام عظیمی از عظمائ روم وی پسر خوانده تراژان بود
آراد : نام فرشته ای است موکل بر دین و تدبیر امور
آراز : معنی: صدقه انفاق در راه خدا . آراز نام رودی است که ایران و آذربایجان را از هم جدا کرده است و نام فارسی آن ارس میباشد.
آیهان ، ویهان😍😍
امیر. و علی
آریا و آیهان
یا اریا و ارمان قشنگتره
پوریا جالب نیست
پوریا قدیمیه
اریا و ایهان
خيلي قديمي هستن
اگه پیشنهاد دیگه دارین بگین. ولی اسمای نامفهوم نمیپسندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.