نظرتون درمورد آریاوپوریا دوقلو چیه

۱۶ پاسخ

آریا رو دوست دارم‌ولی پوریا ن 😅

رادمهر شادمهر

پوریا قدیمیه اریا خوبه‌

قشنگن

همونی که خودت گذاشتی خیلی قشنگه...مهدی ومهدیار

آرین و آریا هم قشنگه بنظرم🙃

قدیمیه ندوست🫣

آرن و کارن
آراد و آراز
هیراد و هومان
حقیقتا آریا و پوریا خیلی قدیمیه

آدریان : امپراطور روم
آدرین : نام عظیمی از عظمائ روم وی پسر خوانده تراژان بود

آراد : نام فرشته ای است موکل بر دین و تدبیر امور
آراز : معنی: صدقه انفاق در راه خدا . آراز نام رودی است که ایران و آذربایجان را از هم جدا کرده است و نام فارسی آن ارس میباشد.

آیهان ، ویهان😍😍

امیر. و علی

آریا و آیهان
یا اریا و ارمان قشنگتره
پوریا جالب نیست

پوریا قدیمیه
اریا و ایهان

خيلي قديمي هستن

اگه پیشنهاد دیگه دارین بگین. ولی اسمای نامفهوم نمیپسندم

سوال های مرتبط

مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی
مامان ویانا و وانیار مامان ویانا و وانیار ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان آوینا(عشق❤️) مامان آوینا(عشق❤️) ۱۳ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته سی‌ونهم بارداری