اسم سلیقه ایه گلم
من نمیپسندم
عزیزم بستگی ب سلیقه خودت ک چی دوست داری
بنظر من هردوقدیمین
شاهان و ماهان هم قشنگه😉
شاهانم قشنگه
شایان بهتره، اسم پسرداییم پویان هست با اینکه معنی خوبی داره ولی متاسفانه با پو(که تو زبان خارجی میشه پی پی ) شروع میشه!!! خالم میخواسته مهر اسمشو(اسم انگلیسیشو) براش سفارش بده مونده چجوری مینویسن که بد نباشه😅 دیگه نگرفته بود!!!
نه.
اگ قدیمی بودنش مهم نیست برات قشنگه
ندووووست
عزیزم به پسند مادر و پدر هست ، من به شخصه اینجور اسم ها رو نمیپسندم
هم مذهبی نیستن و هم جدید نیستن
شایان قشنگه
قشنگن
ماهان و شایان
هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.