نظرتون درمورد اسم شایان و پویان چیه؟

۱۱ پاسخ

اسم سلیقه ایه گلم
من نمیپسندم

عزیزم بستگی ب سلیقه خودت ک چی دوست داری
بنظر من هردوقدیمین
شاهان و ماهان هم قشنگه😉

شاهانم قشنگه

شایان بهتره، اسم پسرداییم پویان هست با اینکه معنی خوبی داره ولی متاسفانه با پو(که تو زبان خارجی میشه پی پی ) شروع میشه!!! خالم میخواسته مهر اسمشو(اسم انگلیسیشو) براش سفارش بده مونده چجوری مینویسن که بد نباشه😅 دیگه نگرفته بود!!!

نه.

اگ قدیمی بودنش مهم نیست برات قشنگه

ندووووست

عزیزم به پسند مادر و پدر هست ، من به شخصه اینجور اسم ها رو نمی‌پسندم
هم مذهبی نیستن و هم جدید نیستن

شایان قشنگه

قشنگن

ماهان و شایان
هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی
مامان آوینا(عشق❤️) مامان آوینا(عشق❤️) ۱۳ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🎀🩷دخملیم🩷🎀 مامان 🎀🩷دخملیم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری