خانوما نظرتون درمورد زایمان فیزیولوژیک چیه؟

۴ پاسخ

من که اگه شرایطش رو داشته باشم حتما طبیعی انجام میدم
چون با شناختی که از خودم دارم‌نمیتونم بعد از زایمان استراحت کنم و سزارین نیاز به مراقبت داره خیلی بعدش و من دیگه تحملش رو ندارم
ترجیح میدم ۱روز کامل درد بکشم و بعدش دیگه دردم تموم شه

کلاس هاشونو برو ،ببین امادگی داری یا نه ،نمیشه گف طبیعی یا سزارین ،باید ببینی توانایی بدنت چطوره

از نظر رفرنس های علمی بهترین نوع زایمانه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی
مامان ویانا و وانیار مامان ویانا و وانیار ۷ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی