۸ پاسخ

با این شرایط فکرکنم همه باید خونه زایمان کنیم چون هیچجا امن نیست🫤

خیلی ترسناکه بنظرم

به نظرم خیلی سخته،بیمارستان بهتره

خوبه😂

منم بهش فکر کرده بودم به خاطر جنگ البته سزارینی بودم نمیشد

من زنگ میزنم مادر حوا جان بیاد یا سوجان🤣🤣🤣

وای می‌میریددددممم😆نه دختر این کارا چیه

😑😑😑😑مخالف صددرصدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی
مامان ویانا و وانیار مامان ویانا و وانیار ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان آوینا(عشق❤️) مامان آوینا(عشق❤️) ۱۳ ماهگی