با این شرایط فکرکنم همه باید خونه زایمان کنیم چون هیچجا امن نیست🫤
خیلی ترسناکه بنظرم
به نظرم خیلی سخته،بیمارستان بهتره
خوبه😂
منم بهش فکر کرده بودم به خاطر جنگ البته سزارینی بودم نمیشد
من زنگ میزنم مادر حوا جان بیاد یا سوجان🤣🤣🤣
وای میمیریددددممم😆نه دختر این کارا چیه
😑😑😑😑مخالف صددرصدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.