پوشکش نکن بزار باز باشع چند روز زود زود بشورش و بزار خشک باشع پمادم بزن براش کالاندولا
اگه جواب نداد سودوکرم بزن
اخ چه بد سوخته پاهاش احتمال داره از پوشکش باشه من پسرم پاهاش میسوزه پماد فیروز زینک اکساید میزنم فوری خوب میشه حتما امتحان کن شاید جواب داد
مت شنیدم میگن روغن نباتی خیلی خوبه
پوشک نکن بزار باز تا خوب میشه
فقط سودو کرم بزن عالیه
پماد سودوکرم خیلی خوبه
میموزا عالیه امتحان کنید
پوشک نکن بزار باز باشه کلا تند تند با آب ولرم نسبتا سرد بشورش و خشکش کن اگه شیر خودت رو هم میدی مراقب تغذیه ات باش که ترش نکنی
سودوکرم عالیه
روغن نباتی بزن زود خوب میشه
زود به زود بشورش، کرم کالاندولا بزن با پودر بچه، زودی خوب میشه انشاالله
اگه خارجی میتونی بخری سودوکرم وگرنه از داروخانه تریامسینولون ان ان بخر ولی فقط سه روز بزن
پماد الفا خیلی خوبه کمک زیادی بهت میکنه فرآورده طبیعی هم هستش
این قارچ ببر دکتر ولی راه حلش فقط باز گذاشتن ب شبا بازش بزار
زیاد شستی و آب زدی مثل اینکه
وگرنه پخش میشه تا شکمش میره خدایی نکرده
ببین اصلا کالاندولا نزن که بچرو داغون میکنه
من این کرم و از روز چهارم زدم خداروشکر نسوخته
بنظرم بخر بزن حتما
من از چند نفر شنیده بودم تجربه داشتن خریدم
پماد آلفا بزن تو داروخونه میفروشن آب روی آتیش
کرم تالک فیروز خیلی خوبه واقعا
بشور زود به زود تعویض کن پوشک اش عوض کن شاید بهش نمی سازه
پماد جگر ماهی از داروخانه بخر امتحان کن
سودوکذم خوبه
کالاندولا خوبه
دکتر ببر متخصص اطفال بچه گناه داره
با دست تمییز بشورش
دست خودت قبل و بعدش صابونی کن
روغن زرد شنیدم خوبه اگر اصل و تمییز گیر بیاری کمی تست کن زیاد نه بدتر نشه
روزی یکبار با شامپو بچه بشور برای پاش رو و خوب آبکشی و خشک کن
نتونستی ببری دکتر ویزیت آنلاین از اسنپ دکتر بگیر حذاقل
کرم تالک بخر ببین عالیه تو دودقیقه خوب میکنه
وازلین فیروز خوبه
روغن جامد بزن
فقط سودوکرم بزن
به پوشکش حساسیت نداره؟ عوض کن پوشکش رو وای بچه چی شده طفلک
پودر بچه خوبه برا پسر منم فقط پودر جوابگو بود
بهترین پماد کالندولا
و روغن ک ب غذا میریزم خوبه پوشک نکن باز بزار بچه رو
سودوکرم عالیه
عزیزم این به پوشک حساسیت داده برند پوشک رو عوض کن خوب میشه
عزیزم ان ان بزن اگه خوب نشد سودوکرم بگیر براش بزن ولی با چند بار ان ان خوب میشه
پماد سوختگی اردن خوبه راه راه ابی سفید
روغن حیوانی اونی که طبعش خنکه هم من برا بچه اولم که اینحوری شد حواب گرفتم
وقتی خوب خوب شد وازلین بچه بزن بعد هر تعویض
اگر بسازه پوست چربه جیش و مدفوعش دیگه کمتر به پاش میگیره و کمتر میسوزه
سلام عزیزم منم همین اتفاق افتاد واسم تنها کرمی که متخصص نوشت و جپاب داد دوروزه salovitoبود محشره
کالاندولا بزن باز بزار عین آب رو آتیش میمونه
حساسیت ب پوشاکش نداره؟
برو از عطاری جوهر تباشیر بگیر بزن ب پای بچه خوب میشه با پماد کالاندولا
پماد سوختگی و محافظ پا فیروز و امتحان کردی؟پوشکشم مارکشو عوض کن .زود به زودم عوضش کن
واسه دخترم روغن جامد خیلی جوابه میتونی امتحان کنی
سلام میدونی چی استفاده کنی روغن جامد همونی قوطی پنج کیلویی
بشورش با صابون خشکش کن بعد روغن به همه جاش بزن هربار بعد پوشک همین کارو کن پوستش کاملا خوب میشه
عزیزم زود به زود بشورش بعدم خوب خشک کن وحتی اگه سوختگی هم نداشت همیشه پماد ان ان بزنم
الهی چه بد سوخته به پوشکش حساسیت نداره؟
مای بیبی شو عوض کن ممکنه بهش حساسیت داشته باشع
پماد إن إن بزن خوب میشه
پماد کالاندولا ان ان با زینک مخلوط کن بزن پوشکشم نکن
احتمالا به جنس پوشک حساسیت داره
پمادکالاندولا بزن
آی عزیزم
پوشکش نکنی اصلا
بخدا من چیز خاصی بلد نیستم
پماد زینک اکساید فراوون بزن سه چهار روزه کامل خوب میشه پسر منم اینطوری میشر هرسری هم با شامپو بدنش بشورش. خوب هم شد زینک بزن پیشگیری کنه
کرم فیروز محافظ پای کودک بزن
بهتره زودبه زود بشوری وخشک نگه داری بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.