چه عکس پروفایل قشنگی چ نی نی خوش اخلاقی خدا حفظش کنه عاشق نی نی ها هستم
طبیعیه عزیزم حساس نباش
پسر من صورتش خیلی بدتر شده
بردمش دکتر گفت آکنه نوزادیه بابت تغییرات هورمونی در بچه دیده میشه براش لوسیون اوسرین با مارک ایروکس تجویز کرد یکم بهتر شد
مشکلی نیست عزیزم اگه چرک کنه بده
ای خوداااا😍😍😍
درست میشه گلم
سلام گلم گرمیه فککنم . بدنشو گرم نگه ندار ..
چه دختریه مامانش خداحافظش باشه 🤲
گرمی نخوردی ؟ شاید کسی بوسش کرده ؟
دختر منم همینجوری شده میگن خودش خوب میشه
سعی کنید بوسش نکنید صوررت نوزاد خیلی حساسه
جوش نوزادیه کاری نکن بوسشم نکنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.