۴ پاسخ

حلیم

فکر کنم حالت اوتمیل هم خوب بشه

آره خیلی خوبن منم تو حلیم میریزم زودتر میپزه و له میشه

آره تو سوپش هم میتونی بزیرب

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۲ سالگی