خانما چرا فشارم ۸
باید چیکار کنم نگرانم؟

۶ پاسخ

منم همینم ۴ روز سردرد شدید مدام دارم سرم هم زدم فایده نداشت فشارم ۸ بود الان ۷😑💔

منم همش فشارم هشته سرم هم نزم تا الان فک نکنم مشکلی داشته باشه سر بچه قبلیم مینطور بو دم

منم سر بارداری اولم فشارم همش رو هفت بود همش سرم میزدم نگران نباش برو دکتر سرم میزنه برات

نگرانی فک نکنم داشته باشه منم از اول تاالان هروقت رفتم چکاپ فشارم9روی6بوده دکترچیزی نگفت

سردرد داری ؟
پایینه فشارت چای نبات بخور

سرم بزن یا پنیر شور بخور

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۷ ماهگی