۱۸ پاسخ

خیلی زوده این وسط مادرایی که با افتخار میگن گرفتم خیلی جالبه حداقل تا ۲نیم سالگی بچه ها آماده از پوشک گرفتن نیستن توروخدا اینقدر تو این گهواره نیاین با افتخار بگین من گرفتم برین مطالعه کنین

منم نگرفتم اقدامم نکردم چون میدونم امادگی نداره

خیلیییی زوده

من نگرفتم
چ عجله ای داری باید آمادگیشو داشته باشه

منم گرفتم

سلام اگرمای پسرتون خوب شد؟؟؟

من پسرم و دخترم یک سال و نیمه از پوشک گرفتم یک ماه طول کشید تا موفق شدم

زوده بخدا

زوده عزیز اضطراب میگیرن استرسی میشن دراینوه

چقدرپسرت گوگولی

من از ۱۶ ماهگی گرفتم
خودم مخالف گرفتنش بودم
اما خودش دیگه نذاشت پوشک کنم
جیشش رو هم اوایل هر ی ربع می‌بردم دستشویی
اما بعدش خودش یاد گرفت گفت

چند روز پیش آلتش چسبندگی داشت دکتر پوست رو کشید عقب و چون زخم شده بود و درد داشت نمیزاشت پوشکش کنم منم هر چند دقیقه یکبار میبردمش جیش کنه بعدم میگم بای بای کن با جیش 😅
همین کارایی که انجام میدیم رو به صورت قصه براش میگم
الان دیگه جیش داشته باشه میگه یا شلوارو میکشه پایین
البته که چندبار خطا داشته
شبا جیش میکنه پسرشما؟

الان تواین سن فک نکنم چیزی تشخیص بدن آخه بچه استرسی میشه من یه بارامتحان کردم ب دخترم گفتم هرموقع جیش داشتی بگوبهم قشنگ جیش کردتوشلوارش بعدگفت مامان جیش دیدم هنوززوده براش باز مای بی بی میزنم تابزرگتربشه ی خورده

زوده گلم

من از شیرم نتونستم بگیرمش چ برسه مایبیبی

عزیزممم

نمكككككك اگه آمادگي نداره و مشكل مالي ندارين لطفا اذيتش نكنين💕

من که هنوز نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان 👨‍👩‍👧‍👦 مامان 👨‍👩‍👧‍👦 هفته بیستم بارداری